Uchwała Nr 50/2014/VII
Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie
z dnia 3 grudnia 2014r.
w sprawie zakupu niezbędnego wyposażenia do biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 2 grudnia 2009r. o izbach lekarskich (Dz.U. Nr 219, poz. 1708) oraz uchwały nr 36/2012/VI ORL w Szczecinie z dnia 27.06.2012r. w sprawie upoważnienia Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie do działania w imieniu Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie, Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie, uchwala, co następuje:
§ 1.
Zakupić w grudniu 2014r. do biura Okręgowej Izby lekarskiej w Szczecinie:
a. 2 komputery stacjonarne,
b. 2 systemy Windows 7,
c. 2 bezprzewodowe klawiatury,
d. 2 niszczarki do dokumentów.
e. 1 telefax,
f. 2 krzesła biurowe.
w łącznej kwocie nieprzekraczającej 11 000,00 zł brutto.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie i Dyrektorowi Biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
Sekretarz Okręgowej Rady Lekarskiej | Prezes Okręgowej Rady Lekarskiej | |
w Szczecinie | w Szczecinie | |
dr n. med. Marleta Zienkiewicz | dr n. med. Magda Wiśniewska |