OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W SZCZECINIE
poszukuje kandydata
na stanowisko: inspektora ds. administracyjno-biurowych
forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
miejsce wykonywania pracy: Szczecin
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe, najchętniej administracyjne lub prawnicze,
- umiejętność redagowania pism urzędowych, zapisów dotyczących regulacji wewnętrznych,
- znajomość przepisów prawa dotyczących działalności samorządu lekarskiego, kształcenia podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja czasu pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- nicjatywa w działaniu,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
- dyspozycyjność.
Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Główne zadania:
- prowadzenie okręgowego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów, w tym m.in. formalna weryfikacja składanych wniosków, przygotowywanie projektów uchwał oraz współpraca w tym zakresie z właściwą komisją ORL w Szczecinie,
- prowadzenie archiwum zakładowego, w tym m.in. przyjmowanie akt do archiwum, oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum, udostępnianie akt osobom upoważnionym, ogół spraw związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej,
- obsługa formalna i merytoryczna Koła Seniora ORL w Szczecinie oraz doraźnych zespołów problemowych powołanych przez ORL w Szczecinie lub Prezydium ORL w Szczecinie,
- opracowywanie i wprowadzanie zmian w regulaminach, dokumentach wewnętrznych OIL w Szczecinie, w szczególności regulujących działalność archiwum zakładowego, instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie bieżącej korespondencji z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi,
- prowadzenie bieżących spraw zleconych przez Prezesa i Sekretarza ORL w Szczecinie oraz Dyrektora biura Izby,
- współpraca z komórkami jednostki,
- pomoc w bieżącej obsłudze sekretariatu.
Wynagrodzenie: do uzgodnienia - w zależności od posiadanych kwalifikacji.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. w szczególności: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie przekazanych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez OIL w Szczecinie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez OIL w Szczecinie przez okres najbliższych 12 miesięcy,
- oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” mogą być zawarte w liście motywacyjnym - załącznik nr 1.
Załącznik nr 1 - OŚWIADCZENIE KANDYDATA DO PRACY
Sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać osobiście w Okręgowej Izbie Lekarskiej w Szczecinie (sekretariat I piętro) lub przesłać na adres: ul. M. Skłodowskiej-Curie 11, 71-332 Szczecin (z dopiskiem oferta pracy)
- Termin składania ofert: do 31.07.2020r. (decyduje data wpływu oferty do OIL w Szczecinie).
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
- Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
- Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.