Uchwała Nr 16/2008/V
Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie
z dnia 9 kwietnia 2008r.
w sprawie zakupu certyfikatów kwalifikowanych
Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. o izbach lekarskich (Dz.U. Nr 30, poz. 158,
|z późn. zm.), w związku z art. 47a ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. Nr 137 poz. 887 ze zm.) oraz art. 40 pkt 5c ustawy z 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. nr 64 poz. 565) z uwagi na obowiązek składania od lipca 2008r. deklaracji ZUS opatrzonych podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia
18 września 2001r. certyfikatów podpisie elektronicznym (Dz. certyfikatów. Nr 130 poz. 1450 ze zm.)
z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych, Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie uchwala, co następuje:
§ 1.
- Do Księgowości OIL w Szczecinie zakupić 2 zestawy do składana bezpiecznego podpisu elektronicznego w postaci:
1) zestawu standard z czytnikiem,
2) zestawu bez czytnika.
na łączną kwotę równą 821,06 zł brutto. - Ważność certyfikatów, o których mowa w ust. 1, określić na 2 lata.
§ 2.
Realizację uchwały powierza się Dyrektorowi Biura OIL w Szczecinie.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.